Peach Club - מועדון לבר ובת מצווה

דרך המכבים 46, ראשון לציון
-
053-9378282 הצג טלפון
.



ברוכים הבאים לPeace Club !

כשרוצים לחגוג כמו שצריך, חשוב למצוא את המקום המתאים לכך.

מועדון לבת מצווה בראשון לציון, מקום חלומי, כמו שדמיינתם אותו, עם עיצוב קסום, הפתעות וגימיקים למכביר וכל מה שצריך כדי להפוך אירוע בר ובת מצווה למשמח, למהנה ולבלתי נשכח.

במועדון שלנו, גם כלת בת המצווה המאושרת, החברים שלה וגם ההורים ובני המשפחה השונים, ימצאו את מקומם במקום, וזאת בזכות הדגש של הצוות המקצועי על הטעמים והסגנונות של כולם. מתן שירות איכותי ויחס אישי החל מתחילת האירוע לפני כניסת האורחים, ועד סופו.

כדי לחגוג בדיוק כמו שצריך, השקענו מאמצים רבים. מעבר לחנייה בשפע באיזור, וכמובן בחינם, לנו אוכל מושקע ומגוון, עוגות ענק יפות וטעימות. כמו כן מציעים לכם לקחותינו מגוון שירותים ייחודיים שמספקים נוחות, שקט נפשי ופתרונות חכמים במיוחד. אנו מעניקים שירותיו הסעות חינם למגיעים מחוץ לראשון לציון, מאבטחים השומרים על בטחון הילדים ותכנון האולם עם חלוקה חכמה לאזור המיועד לילדים וכזה המיועד למבוגרים שתמיד נהנים מארוחת ערב מלאה וטעימה, מבלי להתערב בשמחת הילדים.



אנו נעניק לכלת המצווה כניסה על שטיח אדום בליווי זיקוקים, שמלת בת מצווה חדשה ומחמיאה כולל כתר יהלומים מרהיב, הדפסת הזמנות עם תמונת החוגג או החוגגת, בר מתוקים מגוון וטעים כמו שילדים אוהבים, צלם מקצועי ומנוסה לצילום מגנטים ותיעוד האירוע מקצה לקצה, הכנת אלבום תמונות דיגיטלי מקסים, אפקטים מיוחדים ומהנים - מכונת שלג, עשן ותאורת לייזר, ועוד הרבה אטרקציות מדליקות ומשמחות שהופכות את האירוע למהנה, מוקפד ומושקע.



לא צריך לדאוג לדבר, הכל כלול במקום אחד. מתחילת האירוע ועד לסופו, בליווי דגש רב לכל פרט ופרט, ולכל בקשה. הכל באהבה ויחס טוב ומיקוד רב בכלת או חתן השמחה.

תמיד כאן בשבילכם,
Peach Club

בקרו אותנו בפייסבוק